fbpx

QUADRO 350D και QUADRO 4D: ΤΟ ΝΕΟ 3ΤΡΟΧΟ

Nέος παίκτης από την Ιταλία

Η εταιρία το χαρακτηρίζει σαν “ένα νέο όχημα, ένα νέο concept μετακίνησης που συνδυάζει την διασκέδαση της μοτοσυκλέτας με ασφάλεια: το ιδανικό σκούτερ για να κινείσαι με ασφάλεια μέσα σε πολυσύχναστες πόλεις, χωρίς να θυσιάζεις την ευχαρίστηση της οδήγησης σε ανοιχτούς δρόμους”.

Quadro 350D

Το Quadro 350D είναι ένα τρίτροχο σκούτερ με δύο τροχούς μπροστά 14 ιντσών και έναν τροχό πίσω 15 ιντσών, βάρος στα 210 κιλά, που διαθέτει τρία δισκόφρενα (ένα για κάθε τροχό) μειώνοντας δραματικά τις αποστάσεις ακινητοποίησης, ενώ λόγω των δύο τροχών μπροστά, το 350D έχει τη δυνατότητα να φρενάρει ακόμα και όταν το σκούτερ βρίσκεται υπό κλίση στις στροφές.

Το τεχνολογικά εξελιγμένο σκούτερ δοκιμάστηκε στο δρόμο τον προηγούμενο μήνα από το μεγαλύτερο περιοδικό της Ιταλίας το Motociclismo και τα σχόλια των δημοσιογράφων ήταν πολύ θετικά, ενώ εντυπωσιάστηκαν από το κράτημα , το φρενάρισμα και την ασφάλεια που προσφέρει στον αναβάτη το τρίτροχο σκούτερ.

Η εταιρία που σχεδίασε και  κατασκευάζει είναι ο γνωστός σχεδιαστικός οίκος Studio Marabese Design, ο οποίος έχει προσφέρει σχεδιαστικά μεγάλο έργο στη μοτοσυκλέτα και τα σκούτερ. Μερικά από τα έργα τους είναι πολλά σκούτερ της Piaggio και των θυγατρικών της , αλλά και μοτοσυκλέτες της Morini, Μοto Guzzi, Αprilia, Yamaha, Gilera, Triumph, κ.α. To Quadro 350 3D – όπως και το Quadro 4D, που είναι το τετράτροχο πρότζεκτ που θα παρουσιαστεί στο μέλλον. Το Quadro 350 D είναι δημιούργημα μιας θυγατρικής εταιρίας της Marabese (αφού έχει να κάνει με συναρμολόγηση και κατασκευή) και ήδη το πρώτο της έργο, το τρίτροχο Quadro διατίθεται στην Ιταλική αγορά έναντι 7.190 ευρώ.

Το Quadro 4D, φοράει δύο τροχούς και στο πίσω του μέρος

Εδώ διακρίνονται καλύτερα οι δύο οπίσθιοι τροχοί του 4D

Καρδιά του σκούτερ είναι το αποκλειστικό, πατενταρισμένο σύστημα αναρτήσεων HTS (Hydraulic Tilting System), το οποίο διατηρεί το σύνολο της κατασκευής σταθερό, ακόμα και κάτω από οριακές συνθήκες οδήγησης. Ο Luciano Marabese, πρόεδρος της εταιρίας δηλώνει ότι δεν θα βιαστεί να λανσάρει το τετράτροχο σκούτερ Quadro 4D, γιατί δεν πιστεύει πως μπορεί να φέρει δύο καινοτομίες ταυτόχρονα στην αγορά, κι έτσι προς το παρόν παρουσιάζει το Quadro 350 3D στην αγορά.

Η αγορά για τα τρίτροχα σκούτερ γίνεται ολοένα και πιο ενδιαφέρουσα για τις εταιρίες. Στη Γαλλία για παράδειγμα τα MP3 της Piaggio είναι πολύ δημοφιλή κάτι που αποδεικνύεται και από τις πωλήσεις: το 2010 πουλήθηκαν 17. 000 μονάδες. Η γαλλική αγορά στοχεύει σαφώς και η Marabese (έχουν αρχίσει οι εξαγωγές), τη στιγμή που η Ιταλική αγορά δεν έχει κάνει ακόμα μεγάλο άνοιγμα προς τα τρίτροχα σκούτερ. Το ενδιαφέρον είναι ότι η Marabese είχε εμπλακεί σαν συνεργάτης στην εξέλιξη του MP3, για το Quadro 350 D δημιούργησε ένα σύστημα μπροστινής ανάρτησης και διεύθυνσης που είναι πιο απλό, πιο εύκολο να κατασκευαστεί και πιο ελαφρύ από αυτό της Piaggio, με σαφή πλεονεκτήματα.

Το Quadro 3D στη βροχή και…

… το Quadro 4D στη βροχή

Για την ιστορία τα πρώτα πρωτότυπα σκούτερ της Piaggio με τρεις τροχούς εμφανίστηκαν το 1999 και στο τέλος του 2000 είχαν κατατεθεί οι πατέντες για λογαριασμό της ιταλικής εταιρίας, τις οποίες μάλιστα φυλάει σαν τα μάτια της, φροντίζοντας να παρακολουθεί στενά τον ανταγωνισμό στο συγκεκριμένο χώρο. Mερικά χρόνια μετά, τους πρώτους μήνες του 2003, η Marabese άρχισε την έρευνα για ένα σύστημα ανάρτησης/διεύθυνσης βασισμένο στις ίδιες αρχές των MP3, αλλά με τα παραπάνω πλεονεκτήματα που αναφέραμε.

Κινητήρας του Quadro 350D είναι ένας τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 313 κυβικών της ταϊβανέζικης AEON (χρησιμοποιείται στα μοντέλα Urban 350 και Elite 350) και αποδίδει 22,7  ίππους. Το πλαίσιο είναι κλασικό σωληνωτό και το ρεζερβουάρ χωράει 13,5 λίτρα καυσίμου. Μπροστά υπάρχουν δύο δίσκοι των 240 χιλιοστών και στον πίσω τροχό ένα ακόμα δισκόφρενο 200 χιλιοστών.

Τα μπροστινά λάστιχα είναι διαστάσεων 110/80 και το πίσω 140/70. Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 780 χιλιοστά, το συνολικό του μήκος είναι 2.180 χιλ. και το πλάτος του στα 810 χιλιοστά. Όμως ότι και να γράψουμε και να περιγράψουμε, τίποτε δεν είναι πιο αποκαλυπτικό από τα βιντεάκια που παραθέτουμε. Δείτε τα και απολαύστε την εξαιρετική δουλειά που έχουν κάνει στην Marabese. Eκτός της Ιταλικής και Γαλλικής αγοράς τα Quadro 350D δεν έχουν εξαχθεί προς το παρόν σε άλλες χώρες.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΜΕ ΤΟ QUADRO 3D

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΜΕ ΤΟ QUADRO 4D

X